2021
UPV/EHU
Master amaierako lana
COVID 19aren PANDEMIAK MINBIZIA IZAN DUTEN HAURRENGAN ETA HAIEN FAMILIENGAN DUEN ERAGINA ETA HORIEK GARATU DITUZTEN EGOKITZE ESTRATEGIAK: ASPANOGI ETA ASPANOVAS ERAKUNDEEN KASU AZTERKETA
Programa:
Máster Universitario en Investigación en Ámbitos Socioeducativos
Ikaslea:
Laso Peña Nerea
Zuzendaria:
Idoia Fernández Fernández
2021
UPV/EHU
Master amaierako lana
Batxilergoko 1. mailan indarrei eta dinamikaren inguruan ikasleek dituzten zailtasunei buruzko ikerketa
Programa:
Máster Universitario (ESP CIENCIAS NATURALES Y MATEMÁTICAS)-Formación del Profesorado de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas
Ikaslea:
Garcia Goiricelaya, Peio
Zuzendaria:
Paulo Sarriugarte Onandia
2021
Master amaierako lana
Atzera begira aurrera egiteko. Immunologia ikuspegi historikotik lantzeko Bigarren Hezkuntzarako proposamen didaktikoa.
Ikaslea:
Maider Perez Arzak
Zuzendaria:
Arantza Rico Martinez
2021
UPV/EHU
Master amaierako lana
Atzera begira aurrera egiteko. Immunologia ikuspegi historikotik lantzeko Bigarren Hezkuntzarako proposamen didaktikoa
Programa:
Máster Universitario (ESP CIENCIAS NATURALES Y MATEMÁTICAS)-Formación del Profesorado de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas
Ikaslea:
Perez Arzac Maider
Zuzendaria:
Arantza Rico
2021
UPV/EHU
Doktore tesia
El cineclubismo escolar. Un nuevo campo para reflexionar y ejercer los derechos de los niños, niñas y jóvenes desde la escuela. Un estudio de caso en Colombia
Ikaslea:
Camilo Bácares Jara
Zuzendaria:
Luis M. Naya Garmendia, Pauli Dávila Balsera
2021
Universidad del País Vasco - Euskal Herriko Unibertsitatea
Doktore tesia
La evaluación formativa y emancipadora en la cultura docente del profesorado universitario. Un proceso de innovación evaluativa a través de la investigación-acción en la escuela politécnica de pernamb
Ikaslea:
Anna Lucia Miranda Costa
Zuzendaria:
Itziar Rekalde Rodríguez, María Teresa Vizcarra Morales, Itziar Rekalde Rodríguez
2020
Master amaierako lana
Ikerketan oinarritutako ikaskuntza (ioi) lehen hezkuntzan: soinua lantzeko irakaskuntza-ikaskuntza sekuentzia baten diseinua
Ikaslea:
Iñaki Badiola Oria
Zuzendaria:
Arantza Rico
2020
Master amaierako lana
Bizkaiko hiru eskolen zientziak irakasteko eredu pedagogikoen analisia STEAM paradigma oinarri hartuta
Ikaslea:
Ibai Urrutia Arandia
Zuzendaria:
Arantza Rico
2020
Master amaierako lana
Zientziak Haur Hezkuntzan: Tximeletei buruzko proposamen didaktikoaren diseinua eta horren konparaketa
Ikaslea:
Telmo García Aizpurua
Zuzendaria:
Arantza Rico
2020
Master amaierako lana
Zientzien irakaskuntza haur hezkuntzan: ikasgela baten diagnostikoa eta honen osteko ikerketan oinarritutako proposamen didaktikoa
Ikaslea:
Xuban Beitia Azkarate
Zuzendaria:
Arantza Rico
2020
UPV/EHU
Master amaierako lana
Fisika Kuantikoari buruzko jarduera esperimental eta kontzeptualak Batxilergoan
Programa:
Máster Universitario (ESP CIENCIAS NATURALES Y MATEMÁTICAS)-Formación del Profesorado de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas
Ikaslea:
Lejonagoitia Garmendia, Lide
Zuzendaria:
Paulo Sarriugarte Onandia
2020
Master amaierako lana
Mikrobiologia Euskal Autonomia Erkidegoko Bigarren Hezkuntza eta Batxilergoan: curriculum eta testu-liburuen analisia. Aplikazio praktikorako proposamena eta ebaluazioa.
Ikaslea:
Paul Madariaga Irazabal
Zuzendaria:
Arantza Rico
2020
UPV/EHU
Master amaierako lana
Mikrobiologia Euskal Autonomia Erkidegoaren Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzan eta Batxilergoan: curriculuma eta testuliburuen analisia
Ikaslea:
Paul Madariaga
Zuzendaria:
Arantza Rico, Arantza Rico
2020
Universidad de Deusto
Doktore tesia
Análisis del impacto de la inserción de las metodologías ABP y ABPY en los estudios de ingeniería: el caso del programa ERAGIN
Ikaslea:
Zaloa Aginako
Zuzendaria:
Mikel Garmendia Mujika, María José Bezanilla, Mikel Garmendia Mujika
2020
Universidad del País Vasco - Euskal Herriko Unibertsitatea
Doktore tesia
Erresistentziak dituzten korrente zuzeneko zirkuituetan eremu eta potentzial kontzeptuen inguruko ikasleen zailtasun eta arrazoiketak
Ikaslea:
Ane Leniz Ereño
Zuzendaria:
Kristina Zuza Elosegi, Kristina Zuza Elosegi, Jenaro Guisasola Aranzábal
2020
Universidad del País Vasco - Euskal Herriko Unibertsitatea
Doktore tesia
La influencia del pensamiento pedagógico ilustrado en los escritos de reforma educativa del maestro venezolano simón rodríguez
Ikaslea:
Omarlin Eduardo Barillas Chagaray
Zuzendaria:
Paulí Dávila Balsera, Paulí Dávila Balsera, Lydia Vázquez Jiménez