Aitor Mendia-Urrutia
2021
Irakasleen irakasleak ebaluatzeko tresna
Hik Hasi: Euskal Heziketarako Aldizkaria
pp 30-33
2021
2020
Aitor Mendia-Urrutia eta Itziar Rekalde-Rodriguez
2020
IRAKER: UPV/EHUko Irakasleen Gaitasun Akademikoa Garatzeko Programa. Lehen Deialdiaren Inpaktuaren Balorazioa
Uztaro
X
(114)
pp 5-31
https://doi.org/10.26876/uztaro.114.2020.1
Itziar Rekalde-Rodréguez eta Aitor Mendia-Urrutia
2020
La Mentoria En El Impacto Academico Del Profesorado Novel De La UPV/EHU
Estudios Pedagógicos
XLVI
(2)
pp 191-213
https://doi.org/10.4067/S0718-07052020000200191
Itziar Rekalde-Rodríguez; Aitor Mendia-Urrutia
2020
Participatory training for novice teachers. The case of the University of the Basque Country
Revista de Investigacion en Educacion
18
(2)
pp 118-134
https://doi.org/10.35869/REINED.V18I2.2838
Maria Iciar Recalde Rodriguez; Aitor Mendia-Urrutia
2020
Una formación participativa para el profesorado novel. El caso de la UPV/EHU. Revista de Investigación en Educación
Revista de Investigación en Educación (Impresa)
18
(2)
pp 118-134
Itziar Rekalde-Rodriguez; Aitor Mendia-Urrutia
2020
The mentoring in the academic impact on beginner teachers in the University of the Basque Country
Estudios Pedagogicos
46
(2)
pp 191-213
https://doi.org/10.4067/S0718-07052020000200191