Ikerketa taldea

Oihana Barrutia Sarasua

Irakasle Ikerlari atxikiaBiologian doktorea. Biologian lizentziatua. Jasangarritasuna eta Zientzia Hezkuntzan ikerlari. Irakasle Lehen Hezkuntzako Graduan eta Bigarren Hezkuntzako irakasleen masterrean. 

Ikastegia: Hezkuntza, Filosofia eta Antropologia Fakultatea (HEFA - II eraikina)

Saila: Matematika, Zientzia Esperimental eta Gizarte Zientzien Didaktika

Campusa: Gipuzkoa

Telefonoa: 943018486

Posta elektronikoa: oihana.barrutia@ehu.eus

Hizkuntzak: EUS, ES, EN


2025

Oier Pedrera; Oihana Barrutia; José Ramón Díez 2025 Unveiling Students’ Mental Models and Learning Demands: an Empirical Validation of Secondary Students’ Model Progression on Plant Nutrition Research in Science Education https://doi.org/10.1007/s11165-024-10225-x
O. Pedrera; O. Barrutia; J. R. Díez (2025). Diseinuan oinarritutako ikerketa zientzien hezkuntzan: teoria ikasgeletara hurbiltzeko tresna Ikergazte 2025: Nazioarteko Ikerketa Euskaraz. pp 171-178
Oier Pedrera; Oihana Barrutia; José Ramón Díez 2025 Diseinuan oinarritutako ikerketa zientzien hezkuntzan: teoria ikasgeletara hurbiltzeko tresna IkerGazte. Nazioarteko ikerketa euskaraz 2 pp 171-178 https://doi.org/10.26876/ikergazte.vi.02.22
Oihana Barrutia Sarasua; Oier Pedrera Diez; José Ramón Díez López 2025 ¿Nuestros productos domésticos afectan a la saludo de los ecosistemas? Indagación con lenteja de agua Alambique: Didáctica de las ciencias experimentales pp 8-16

2024

Oihana Barrutia; Oier Pedrera; Unai Ortega-Lasuen; José Ramón Díez 2024 Common and threatened animal identification and conservation preferences among 6 to 12 year-old students Environmental Education Research 30 (1) pp 107-117 https://doi.org/10.1080/13504622.2023.2229971
Isabel Banos-González; Oihana Barrutia; María Ángeles García-Fortes; José Ramón Díez 2024 El tratamiento del consumo intensivo y la generación de residuos en los libros de texto de Educación Secundaria IKASTORRATZA.e-journal on Didactics pp 102-128 https://doi.org/10.37261/32_alea/5
Oier Pedrera; Oihana Barrutia; José Ramón Díez 2024 Effectiveness of a model-based inquiry instructional sequence in overcoming students’ teaching-learning difficulties on plant nutrition International Journal of Science Education 47 (6) pp 1-23 https://doi.org/10.1080/09500693.2024.2350705
Oier Pedrera; Oihana Barrutia; José Ramón Díez 2024 Do textbooks provide opportunities to develop meaningful botanical literacy? A case study of the scientific model of plant nutrition Journal of Biological Education 59 (4) pp 1-27 https://doi.org/10.1080/00219266.2024.2365679
María Ángeles García-Fortes; Unai Ortega-Lasuen; Patricia Esteve-Guirao; Oihana Barrutia; Ana Ruiz-Navarro; Daniel Zuazagoitia; Magdalena Valverde-Pérez; José Ramón Díez; Isabel Banos-González 2024 Are Future Teachers Involved in Contributing to and Promoting the Reduction of Massive Waste Generation? Sustainability 16 (17) https://doi.org/10.3390/su16177624
O. Barrutia; O. Pedrera; U. Ortega-Lasuen; J. R. Díez 2024 What animals live there? Exploring the factors influencing primary school children’s awareness of native and exotic fauna Journal of Biological Education https://doi.org/10.1080/00219266.2024.2386270
Oier Pedrera; Oihana Barrutia; José Ramón Díez 2024 Rooting out teaching-learning difficulties of plant nutrition: a systematic literature review Studies in Science Education pp 1-36 https://doi.org/10.1080/03057267.2024.2442243

2023

J.R. Díez; O. Barrutia; Unai Ortega Lasuen; D. Zuazagoitia (2023). Un tesoro oculto en la basura: indagando sobre la biodegradación de nuestros residuos orgánicos. In Marcia Eugenio,Daniel Zuazagoitia Rey-Baltar (Eds), STEAM en el huerto: 10 propuestas de proyecto científico para educación secundaria.. pp 35-51
Unai Ortega Lasuen; Oier Pedrera; Erin Telletxea; Oihana Barrutia; JOSE RAMON DIEZ LOPEZ 2023 Secondary Students’ Knowledge on Birds and Attitudes towards Conservation: Evaluation of an Environmental Education Program International Journal of Environmental Research and Public Health 20 ( 10) https://doi.org/10.3390/ijerph20105769
Oihana Barrutia; Oier Pedrera; José Ramón Díez López 2023 Euskal haur eta gazteen biodibertsitate-alfabetatzea: kezka iturri bat EKAIA EHUko Zientzia eta Teknologia aldizkaria pp 239-255 https://doi.org/10.1387/ekaia.24008
José Ramón Díez López; Unai Ortega Lasuen; Oihana Barrutia Sarasua; Rubén Ladrera Fernández 2023 Inundaciones fluviales: el uso del vídeo en el aula para trabajar la gestión del riesgo Alambique: Didáctica de las ciencias experimentales pp 25-32
O. Pedrera; O. Barrutia; J. R. Díez (2023). Laguntzen al dute testuliburuek zientzia ulermen kontzeptual sakona garatzen? Landareen nutrizioa aztergai Ikergazte 2023: Nazioarteko Ikerketa Euskaraz. pp 219-226
O. Barrutia; O. Pedrera; U. Ortega-Lasuen; J. R. Díez (2023). Primary school students’ ability to name native and exotic animals using biome photos: a preliminary study INTED 2023: 17th Annual International Technology, Education and Development Conference Proceedings. pp 4380-4385
José Ramón Díez; Oier Pedrera; Oihana Barrutia 2023 Biodibertsitaterako Hezkuntza: premia handiko ataza Biogaia pp 11-12
J.R. Díez López; Unai Ortega Lasuen; O. Barrutia Sarasua; R. Ladrera Fernández 2023 Inundaciones fluviales. El uso del video en el aula para trabajar la gestión del riesgo. Alambique. Didáctica de las ciencias experimentales pp 25-32
Unai Ortega-Lasuen; Oier Pedrera; Erin Telletxea; Oihana Barrutia; Jose Ramon Diez 2023 Secondary Students' Knowledge on Birds and Attitudes towards Conservation: Evaluation of an Environmental Education Program International Journal of Environmental Research and Public Health 20 https://doi.org/10.3390/IJERPH20105769

2022

Oihana Barrutia; Aritz Ruiz-Gonzalez; Inaki Sanz-Azkue; Jose Ramon Diez 2022 Secondary school students' familiarity with animals and plants: hometown size matters Environmental Education Research 28 (10) pp 1564-1583 https://doi.org/10.1080/13504622.2022.2086689
O. Pedrera; O. Barrutia; J. Guisasola; J. R. Díez (2022). Conceptual difficulties in plant nutrition: epistemological analysis of the topic and a systematic review of literature INTED 2022: 16th Annual International Technology, Education and Development Conference Proceedings.
Ane Portillo Blanco; Jose Ramon Diez Lopez; Oihana Barrutia Sarasua; Mikel Garmendia Mujika; Genaro Guisasola Aranzabal 2022 Diseño y evaluación de una intervención educativa sobre la pandemia de la COVID-19 y las medidas de prevención Revista Eureka Sobre Enseñanza Y Divulgacion De Las Ciencias 19 (1) pp 130201-130218 https://doi.org/10.25267/Rev_Eureka_ensen_divulg_cienc.2022.v19.i1.1302
Ane Portillo Blanco; Joserra Díez López; Oihana Barrutia Sarasua; Mikel Garmendia Mujika; Jenaro Guisasola Aranzábal 2022 Diseño de una intervención educativa sobre la pandemia de la COVID-19 y las medidas de prevención Revista Eureka sobre enseñanza y divulgación de las ciencias 19 (1)
Maria Teresa Gomez Sagasti; Oihana Barrutia Sarasua 2022 ¿Ha cambiado la pandemia del COVID-19 la percepción de las niñas y niños de Educación Primaria sobre la “salud” y “enfermedad”? Didáctica de las ciencias experimentales y sociales 42 (42) pp 137-154 https://doi.org/10.7203/DCES.42.21398

2021

Oihana Barrutia Sarasua; Jose Ramon Diez Lopez 2021 7 To 13-Year-Old Students’ Conceptual Understanding Of Plant Nutrition: Should We Be Concerned About Elementary Teachers’ Instruction? Journal Of Biological Education 2 (2) pp 196-216 https://doi.org/10.1080/00219266.2019.1679655
Oihana Barrutia; Aritz Ruiz-González; Jose Domingo Villarroel; Jose Ramon Diez 2021 Primary and secondary students' understanding of the rainfall phenomenon and related water systems: A comparative study of two methodological approaches Research In Science Education 51 (SUPPL 2) pp 823-844 https://doi.org/10.1007/s11165-019-9831-2
Ane Portillo Blanco; Jenaro Guisasola Aranzábal; Oihana Barrutia Sarasua; José Ramón Díez López; Erramun Martiarena Sarasola 2021 Taller de alfabetización científica sobre las razones de las medidas de prevención frente a la COVID-19 Revista Eureka sobre enseñanza y divulgación de las ciencias pp 471-474
Aritz Ruiz-González; Ainhoa Ubiria; Gorka Belamendía Cotorruelo; Unai Ortega Lasuen; Oihana Barrutia Sarasua; Joserra Díez López (2021). Evaluación de una visita de Educación Ambiental sobre biodiversidad en los humedales de Salburua (Álava) dirigido al alumnado de Secundaria In : (Eds), 29 Encuentros de Didáctica de las Ciencias Experimentales y 5.as Escuelas de Doctorado: 10, 11 y 12 de febrero 2021. pp 519-525
Jon Díaz Egurbide; Paulo Iztueta Armendariz; Juan Etxeberria Murgiondo; Jose Francisco Lukas Mujika; Bakarne Altonaga Begoña; Larraitz Altuna Gabilondo; Karmele Artetxe Sánchez; Monike Gezuraga Amundarain; José Ignacio Imaz Bengotxea; Mikel Varela Pequeño; Irune Corres Medrano; Joxe Garmendia Larrañaga; Iñaki Iurrebaso Biteri; Imanol Santamaria Goicuria; Iñaki Etxaniz Tesouro; Joseba Iñaki Goirizelaia Ordorika; Ignacio Antigüedad Auzmendi; Angel Bidaurrazaga van Dierdonck; Oier Ateka Barrutia; Lázaro Elizalde Soto; Joseba Agirreazkuenaga Zigorraga; Ane Larrinaga Renteria; Josu Amezaga Albizu; Iñaki Zabaleta Urkiola; Baleren Bakaikoa Azurmendi; Miren Gurutze Ezkurdia Arteaga; Itsaso Biota Piñeiro; Ekain Rojo Labaien; Arantza Lauzirika Morea; Natxo Rodríguez Arkaute; Igor Rezola Iztueta (2021). Euskal Herriko eliteak: boterearen azterketa. Manu Robles-Arangiz Institutua.
O. Pedrera; O. Barrutia; J. R. Díez (2021). Bigarren Hezkuntzako ikasleen Landareekiko Itsutasuna eta biodibertsitatearen kontzeptualizazioa Ikergazte 2021: Nazioarteko Ikerketa Euskaraz. pp 223-230
Oier Pedrera; Unai Ortega; Aritz Ruiz-Gonzalez; Jose Ramon Diez Diez; Oihana Barrutia 2021 Branches of plant blindness and their relationship with biodiversity conceptualisation among secondary students Journal Of Biological Education https://doi.org/10.1080/00219266.2021.1933133 (3) pp 566-591 https://doi.org/10.1080/00219266.2021.1933133

2019

Claudia Pichón; Oihana Barrutia Sarasua; Aritz Ruiz González; Unai Ortega Lasuen; Joserra Díez López 2019 Uholde-arriskua hezkuntzan: Batxilergoko ikasleen ezagutza eta pertzeptzioak eta ikasgelarako proposamen didaktikoa Ikastorratza. e-revista de Didáctica https://doi.org/10.37261/23_alea/6
Claudia Pichón; Oihana Barrutia Sarasua; Aritz Ruiz González; Unai Ortega Lasuen; Joserra Díez López 2019 Uholde-arriskua hezkuntza: Batxilergoko ikasleen ezagutza eta pertzeptzioak eta ikasgelarako proposamen didaktikoa. Ikastorratza pp 132-168 https://doi.org/10.37261/23_alea/6
Maria Teresa Gomez Sagasti; Oihana Barrutia Sarasua 2019 Fitoerremediazioa lurzoru kutsatuen kudeaketa iraunkorrerako estrategia gisa Ekaia 35 pp 197-212
Maria Teresa Gomez Sagasti; Lur Epelde Sierra; Oihana Barrutia Sarasua 2019 Fitorremediazioa lurzoru kutsatuen kudeaketa iraunkorrerako estrategia gisa Ekaia: Euskal Herriko Unibertsitateko zientzi eta teknologi aldizkaria 2 (35) pp 197-212 https://doi.org/10.1387/ekaia.19633

2017

Jose Ramon Diez Lopez; Oihana Barrutia Sarasua; Aritz Ruiz Gonzalez; Daniel Zuazagoitia Rey- Baltar (2017). El ciclo urbano del agua. Conocimiento, principales errores conceptuales y retos para una nueva cultura del agua. In Fundación Nueva Cultura del Agua (Eds), Conference Paper. IX Congreso Ibérico de Gestión y Planificación del Agua. . Fundación Nueva Cultura del Agua.
Jose Ramon Diez Lopez; Oihana Barrutia Sarasua; Aritz Ruiz Gonzalez; Daniel Zuazagoitia Rey- Baltar (2017). IX Congreso Ibérico de Gestión y Planificación del Agua In Fundación Nueva Cultura del Agua (Eds), Conference Paper. IX Congreso Ibérico de Gestión y Planificación del Agua. . Fundación Nueva Cultura del Agua.
2022

Ikasgaraia: Educación, Cultura y Desarrollo Sostenible

Ikertzaile nagusia: Naya Garmendia, Luis Maria
Erakunde Finantzailea: Gobierno Vasco
Erreferentzia: IT 1637-22
Hasiera data: 2022/01/01 Amaiera data: 2025/12/31
Diru kopurua: 233978
Ikerlariak: Naya Garmendia, Luis M. ; Rodriguez Poza, Aintzane; Mendia-Urrutia, Aitor; Madinabeitia Ezkurra, Alba; Eizagirre Sagardia, Ana; Portillo-Blanco, Ane; Rico , Arantza; Ruiz-González, Aritz; Macho Stadler, Erica; Cruz Iglesias, Esther; Murua Cartón, Hilario; Fernández Fernández, Idoia ; Amunarriz Iruretagoiena, Irati; Rekalde Rodríguez, Itziar; Miguelena Torrado, Joana ; Artetxe Sanchez, Karmele; Zuza, Kristina; Oiartzun Irastorza, Maialen; Garmendia Mujika, Mikel; Ortega Lasuen, Unai; Gil Molina, Pilar; Manterola Pavo, Peio; Sarriugarte Onandia, Paulo; Dávila Balsera, Paulí; Pedrera, Oier; Barrutia, Oihana; Zinkunegi-Goitia, Olatz; Barragués Fuentes, Jose Ignacio; Díez López, Joserra; Ezkurdia Arteaga, Gurutze
Izaera: Kontratu eta Hitzarmenak
2022

Ikasgaraia. Educacion, Cultura Y Desarrollo Sostenible

Ikertzaile nagusia: Naya, Luis Maria ;Zuza, Kristina
Erakunde Finantzailea: Gobierno Vasco, Entitate mota: Dep. de Educación, Beste batzuk: Dep. de Educación
Erreferentzia: IT1637-22
Hasiera data: 2022/01/01 Amaiera data: 2025/12/31
Diru kopurua: 233978
Ikerlariak: Zinkunegi-Goitia, Olatz; Díez López, Joserra; Sarriugarte Onandia, Paulo; Barrutia, Oihana; Macho Stadler, Erica; Zuza, Kristina; Mendia-Urrutia, Aitor; Oiartzun Irastorza, Maialen; Gil Molina, Pilar; Madinabeitia Ezkurra, Alba; Eizagirre Sagardia, Ana; Artetxe Sanchez, Karmele
Izaera: Deialdi Lehiakorretarako proiektuak
2022

Go Green! Transdisciplinary Approaches To Teaching Environmental Sustainability At School

Ikertzaile nagusia: Diez Lopez, Jose Ramon
Erakunde Finantzailea: Ce
Erreferentzia: 2022-1-IT02-KA220-SCH-000087872
Hasiera data: 2022/12/01 Amaiera data: 2024/11/30
Diru kopurua: 28165
Ikerlariak: Díez López, Joserra; Barrutia, Oihana; Ruiz-González, Aritz; Ortega Lasuen, Unai; Pedrera, Oier
Izaera: Deialdi Lehiakorretarako proiektuak
2021

Mainstreaming Ecological Restoration of freshwater-related ecosystems in a Landscape context: INnovation, upscaling and transformation

Ikertzaile nagusia: Elosegi Irurtia, Arturo
Erakunde Finantzailea: Horizon Europe
Erreferentzia: 101036337
Hasiera data: 2021/10/01 Amaiera data: 2025/09/30
Diru kopurua: 228750
Ikerlariak: Díez López, Joserra; Barrutia, Oihana
Izaera: Deialdi Lehiakorretarako proiektuak
2021

Mainstreaming Ecological Restoration Of Freshwaterrelated Ecosystems In A Landscape Context: Innovation, Upscaling And Transformation

Ikertzaile nagusia: Elosegi Irurtia, Arturo
Erakunde Finantzailea: Ce
Erreferentzia: 101036337
Hasiera data: 2021/10/01 Amaiera data: 2025/09/30
Diru kopurua: 228750
Ikerlariak: Barrutia, Oihana
Izaera: Deialdi Lehiakorretarako proiektuak
2020

Campuseko Urmaela: Iraunkortasunerako Ikaskuntzarako Hezkuntza Graduetako Ekosistema Eta Laborategi Naturala (ihgel) (i320-41)

Ikertzaile nagusia: Cano Perez, Lidia
Erakunde Finantzailea: Universidad Del Pais Vasco, Vicerrectorado De Innovacion, Compromiso Social Y Accion Cultural: Convocatoria De Proyectos De Innovacion Ikd I3 Laborategia
Erreferentzia: Unknown-1386561575
Hasiera data: 2020/01/01 Amaiera data: 2021/12/31
Diru kopurua: 1500
Ikerlariak: Barrutia, Oihana
Izaera: Deialdi Lehiakorretarako proiektuak
2020

Análisis y propuesta de actividades de educación ambiental e implicación activa de la sociedad en el análisis, diagnóstico y conservación de los ecosistemas fluviales de la CAPV

Ikertzaile nagusia: Diez Lopez, Jose Ramon
Erakunde Finantzailea: Agencia Vasca Del Agua (ura)
Erreferentzia: Unknown-111910734
Hasiera data: 2020/03/01 Amaiera data: 2020/12/14
Diru kopurua: 7500
Ikerlariak: Díez López, Joserra; Barrutia, Oihana
Izaera: Kontratu eta Hitzarmenak
2020

Biodibertsitaterako Eta Jasangarritasunerako Hezkuntza

Ikertzaile nagusia: Diez Lopez, Jose Ramon
Erakunde Finantzailea: Upv/ehu
Erreferentzia: PES20/50
Hasiera data: 2020/11/13 Amaiera data: 2024/11/12
Diru kopurua: 7613
Ikerlariak: Barrutia, Oihana
Izaera: Deialdi Lehiakorretarako proiektuak
2019

Science, Technology And Mathematics Education Research Group (stemerg) De La Universidad Del Pais Vasco

Ikertzaile nagusia: Guisasola Aranzabal, Genaro
Erakunde Finantzailea: Gobierno Vasco
Erreferentzia: IT1349-19
Hasiera data: 2019/01/01 Amaiera data: 2021/12/31
Ikerlariak: Barrutia, Oihana; Zuza, Kristina
Izaera: Deialdi Lehiakorretarako proiektuak
2019

Análisis de la oferta formativa de Ekoetxea Urdaibai

Ikertzaile nagusia: Diez Lopez, Jose Ramon
Erakunde Finantzailea: Sociedad Publica Gestion Ambiental - Ihobe, A.b
Erreferentzia: Unknown-832205906
Hasiera data: 2019/09/01 Amaiera data: 2020/06/30
Diru kopurua: 6000
Ikerlariak: Díez López, Joserra; Barrutia, Oihana
Izaera: Kontratu eta Hitzarmenak
Conocimiento botánico y transferibilidad sociocientífica: Un estudio sobre nutrición vegetal

biltzarra

2025/09/02 - 2025/09/05
Ikerlaria(k): Oier Pedrera; Oihana Barrutia; José Ramón Díez
Kongresua: 12º Congreso Internacional sobre Investigación en la Didáctica de las Ciencias
Antolatzailea: Universitat de València
Diseinuan oinarritutako ikerketa zientzien hezkuntzan: teoria ikasgeletara hurbiltzeko tresna

biltzarra

2025/05/28 - 2025/05/30
Ikerlaria(k): Oier Pedrera; Oihana Barrutia; José Ramón Díez
Kongresua: IkerGazte 2025: Nazioarteko Ikerketa Euskaraz
Antolatzailea: Udako Euskal Unibertsitatea (UEU)
Are students' plant knowledge and sustainability decision-making related? A comparative study between model-based inquiry and traditional teaching

biltzarra

2024/11/20 - 2024/11/20
Ikerlaria(k): Oier Pedrera; Oihana Barrutia; José Ramón Díez
Kongresua: International Conference of Education for Plant Literacy
Antolatzailea: University of South Bohemia in Ceske Budejovice
Factors influencing primary school children’s knowledge about fauna from

biltzarra

2024/07/01 - 2024/07/05
Ikerlaria(k): Oihana Barrutia; Oier Pedrera; Unai Ortega-Lasuen; José Ramón Díez
Kongresua: ERIDOB 2024: 14th Conference of European Researchers in Didactics of Biology
Improving students’ mental models of plant nutrition: insights from a design-based research

biltzarra

2024/07/01 - 2024/07/05
Ikerlaria(k): Oier Pedrera; Oihana Barrutia; José Ramón Díez
Kongresua: ERIDOB 2024: 14th Conference of European Researchers in Didactics of Biology
Designing and Evaluating the Quality of Teaching-Learning Sequences: A Case Study on Plant Nutrition

biltzarra

2024/05/10 - 2024/05/12
Ikerlaria(k): Oier Pedrera; Oihana Barrutia; José Ramón Díez
Kongresua: 5th Panhellenic Conference of Young Researchers in Science Education and New Technologies in Education
Antolatzailea: Enefet
Hezkuntza eta kontserbazioa: biodibertsitate-alfabetatzearen egoera EAEn

biltzarra

2023/11/18 - 2023/11/19
Ikerlaria(k): O. Pedrera; O. Barrutia; J. R. Díez
Kongresua: Natur Zientzien V. Topaketa
Evaluation of a model-based inquiry teaching/learning sequence on plant nutrition

biltzarra

2023/08/28 - 2023/09/01
Ikerlaria(k): O. Pedrera; O. Barrutia; J. R. Díez
Kongresua: ESERA 2023: 15th Conference of the European Science Education Research Association
Identification of native animals and willingness to protect them by primary school students

biltzarra

2023/08/28 - 2023/09/01
Ikerlaria(k): O. Barrutia; O. Pedrera; U. Ortega-Lasuen; J. R. Díez
Kongresua: ESERA 2023: 15th Conference of the European Science Education Research Association
Evaluación de un programa de educación ambiental de un día con alumnado de secundaria en la Reserva de la Biosfera de Urdaibai (Bizkaia)

biltzarra

2022/09/07 - 2022/09/09
Ikerlaria(k): U. Ortega-Lasuen; O. Pedrera; O. Barrutia; J. R. Díez
Kongresua: 30 Encuentros Internacionales de Didáctica de las Ciencias Experimentales
Enseñanza y aprendizaje de la nutrición vegetal en Educación Secundaria: un estudio de Investigación Basada en el Diseño (IBD)

biltzarra

2022/09/05 - 2022/09/06
Ikerlaria(k): O. Pedrera; O. Barrutia; J. R. Díez
Kongresua: 6 Escuela de Doctorado de ÁPICE
How do plants obtain energy? A phenomenographic and pictorial analysis of upper secondary students’ conceptions

biltzarra

2022/08/29 - 2022/09/02
Ikerlaria(k): O. Pedrera; O. Barrutia; J. R. Díez
Kongresua: ERIDOB 2022: 13th Conference of European Researchers in Didactics of Biology
Workshop on COVID-19 scientific literacy: Identifying students' arguments about the security measures

biltzarra

2021/08/30 - 2021/09/03
Ikerlaria(k): Ane Portillo Blanco; José Ramón Díez Lopez; Oihana Barrutia Sarasua; Erramun Martiarena; Kristina Zuza; Jenaro Guisasola Aranzabal
Kongresua: ESERA 2021 Online Conference
Antolatzailea: University oh Minho
"Plant Blindness" en estudiantes de secundaria: enfoque desde la perspectiva de la biodiversidad y la fisiología

biltzarra

2020/11/12 - 2020/11/13
Ikerlaria(k): Oier Pedrera Diez; Oihana Barrutia Sarasua; Joserra Díez López
Kongresua: 1er Congreso Internacional sobre Educación Científica y Problemas Relevantes para la Ciudadanía. Libro de actas
Plant blindness among high school students: Approach from a biodiversity and physiological perspective

biltzarra

2020/11/12 - ---
Ikerlaria(k): O. Pedrera; O. Barrutia; J. R. Díez
Kongresua: 1er Congreso Internacional sobre Educación Científica y Problemas Relevantes para la Ciudadanía
IX Congreso Ibérico de Gestión y Planificación del Agua

biltzarra

--- - ---
Ikerlaria(k): Jose Ramon Diez Lopez; Oihana Barrutia Sarasua; Aritz Ruiz Gonzalez; Daniel Zuazagoitia Rey- Baltar
Argitaletxea: Fundación Nueva Cultura del Agua
ISBN: 978-84-944788-2-6
Evaluación de una visita de Educación Ambiental sobre biodiversidad en los humedales de Salburua (Álava) dirigido al alumnado de Secudaria.

biltzarra

--- - ---
Ikerlaria(k): A. Ruiz-González; A. Ubiria; Belamendia G.; Unai Ortega Lasuen; O. Barrutia; J.R. Díez
ISBN: 978-84-09-28033-9
Proyecto “Conocimientos, compromisos y responsabilidades del profesorado y futuro profesorado de Secundaria ante la problemática de los residuos urbanos. Su enseñanza en las aulas de Secundaria (EDUCARSU)”.

biltzarra

--- - ---
Ikerlaria(k): I. Banos-González; P. Esteve; M. Jaén; O. Barrutia; J.R. Díez; Unai Ortega Lasuen; D. Zuazagoitia Rey-Baltar
Kongresua: Actas electrónicas del XI Congreso Internacional en Investigación en Didáctica de las Ciencias 2021
ISBN: 978-84-123113-4-1
Bigarren Hezkuntzako ikasleen Landareekiko Itsutasuna eta biodibertsitatearen kontzeptualizazioa

biltzarra

--- - ---
Ikerlaria(k): Oier Pedrera Diez; Oihana Barrutia Sarasua; Joserra Diez Lopez
Kongresua: Gizarte zientziak eta zuzenbidea
Argitaletxea: UEU arg
ISBN: 978-84-8438-785-5
Evaluación de una visita de Educación Ambiental sobre biodiversidad en los humedales de Salburua (Álava) dirigido al alumnado de Secundaria

biltzarra

--- - ---
Ikerlaria(k): Aritz Ruiz González; Ainhoa Ubiria; Gorka Belamendía Cotorruelo; Unai Ortega Lasuen; Oihana Barrutia Sarasua; Joserra Díez López
Kongresua: 29 Encuentros de Didáctica de las Ciencias Experimentales y 5.as Escuelas de Doctorado
ISBN: 978-84-09-28033-9
Has The Covid-19 Pandemic Altered Primary School Children’s Perception Of "Health" And "Illness"? A Preliminary Study

biltzarra

--- - ---
Ikerlaria(k): María Teresa Gómez-Sagasti; Oihana Barrutia
Argitaletxea: IATED
Taller de alfabetización científica sobre las razones de las medidas de prevención frente a la COVID-19

biltzarra

--- - ---
Ikerlaria(k): Ane Portillo Blanco; Jenaro Guisasola Aranzábal; Oihana Barrutia Sarasua; José Ramón Díez López; Erramun Martiarena Sarasola
Kongresua: Actas electrónicas del XI Congreso Internacional en Investigación en Didáctica de las Ciencias 2021. Aportaciones de la educación científica para un mundo sostenible
ISBN: 9788412311341
Antolatzailea: Revista Enseñanza de las Ciencias
Proyecto ‘Conocimientos, compromisos y responsabilidades del profesorado y futuro profesorado de Secundaria ante la problemática de los residuos urbanos. Su enseñanza en las aulas de Secundaria’ (EDUCARSU)

biltzarra

--- - ---
Ikerlaria(k): Isabel Baños González; Patricia Esteve Guirao; Mercedes Jaén García; Oihana Barrutia Sarasua; José Ramón Díez López; Unai Ortega Lasuen; Daniel Zuazagoitia Rey-Baltar
Kongresua: Actas electrónicas del XI Congreso Internacional en Investigación en Didáctica de las Ciencias 2021. Aportaciones de la educación científica para un mundo sostenible
ISBN: 9788412311341
Potencial de la lenteja de agua para la enseñanza/aprendizaje del modelo de ser vivo y el desarrollo de prácticas científicas en el aula

biltzarra

--- - ---
Ikerlaria(k): Oihana Barrutia Sarasua; María Teresa Gómez Sagasti; Lidia Caño Pérez
Kongresua: Actas electrónicas del XI Congreso Internacional en Investigación en Didáctica de las Ciencias 2021
ISBN: 9788412311341
Conceptual Difficulties In Plant Nutrition: Epistemological Analysis Of The Topic And A Systematic Review Of Literature

biltzarra

--- - ---
Ikerlaria(k): Oier Pedrera; Oihana Barrutia; Jenaro Guisasola; José Ramón Díez
Argitaletxea: IATED
Revisión sistemática de la literatura acerca de las dificultades conceptuales de la nutrición vegetal (2004-2021)

biltzarra

--- - ---
Ikerlaria(k): Oier Pedrera Diez; Oihana Barrutia Sarasua; José Ramón Díez López
Kongresua: 30 Encuentros Internacionales de Didáctica de las Ciencias Experimentales
ISBN: 978-84-338-7039-1
Evaluación de un programa de educación ambiental de un día con alumnado de secundaria en la Reserva de la Biosfera de Urdaibai (Bizkaia). Conocimientos sobre las aves y actitudes hacia la conservación

biltzarra

--- - ---
Ikerlaria(k): Unai Ortega Lasuen; Oier Pedrera Diez; Oihana Barrutia Sarasua; José Ramón Díez López
Kongresua: 30 Encuentros Internacionales de Didáctica de las Ciencias Experimentales
ISBN: 978-84-338-7039-1
How Far Are School Community´s Mental Models From Scientific Models? Teachers, Pre–service Teachers And Students' Ideas About Forests And Water

biltzarra

--- - ---
Ikerlaria(k): Ane Zabaleta; Izaro Irusta; Oihana Barrutia; Unai Ortega-Lasuen; José Ramón Díez
Argitaletxea: IATED
Primary School Students’ Ability To Name Native And Exotic Animals Using Biome Photos: A Preliminary Study

biltzarra

--- - ---
Ikerlaria(k): Oihana Barrutia; Oier Pedrera; Unai Ortega-Lasuen; José Ramón Díez
Kongresua: INTED 2023: 17th Annual International Technology, Education and Development Conference
Argitaletxea: IATED
Laguntzen al dute testuliburuek zientzia ulermen kontzeptual sakona garatzen? Landareen nutrizioa aztergai

biltzarra

--- - ---
Ikerlaria(k): Joserra Diez Lopez; Oihana Barrutia Sarasua; Oier Pedrera Diez
Kongresua: Gizarte Zientziak eta Zuzenbidea
Argitaletxea: Udako Euskal Unibertsitatea
ISBN: 978-84-8438-864-7
Un tesoro oculto en la basura: indagando sobre la biodegradación de nuestros residuos orgánicos

biltzarra

--- - ---
Ikerlaria(k): Joserra Díez López; Oihana Barrutia Sarasua; Unai Ortega Lasuen; Daniel Zuazagoitia Rey-Baltar
Kongresua: STEAM en el huerto
ISBN: 978-84-19788-52-8
Concepciones del profesorado y alumnado de Secundaria sobre los ecosistemas fluviales y su gestión

biltzarra

--- - ---
Ikerlaria(k): José Ramón Díez López; David Rúa; Oihana Barrutia Sarasua; Unai Ortega Lasuen
Kongresua: 31 Encuentros Internacionales de Didáctica de las Ciencias Experimentales
ISBN: 978-84-18465-90-1
Diseño y mejora iterativa de SEAs: explicitando las decisiones de diseño en torno a la nutrición vegetal

biltzarra

--- - ---
Ikerlaria(k): Oier Pedrera Diez; Oihana Barrutia Sarasua; José Ramón Díez López
Kongresua: 31 Encuentros Internacionales de Didáctica de las Ciencias Experimentales
ISBN: 978-84-18465-90-1
Antolatzailea: Universidad de Burgos
"Go Green" Erasmus +: un proyecto para el desarrollo de las competencias para la sostenibilidad en Secundaria

biltzarra

--- - ---
Ikerlaria(k): José Ramón Díez López; María Teresa Gómez Sagasti; Unai Ortega Lasuen; Oier Pedrera Diez; Aritz Ruiz González; Oihana Barrutia Sarasua
Kongresua: 31 Encuentros Internacionales de Didáctica de las Ciencias Experimentales
ISBN: 978-84-18465-90-1
Antolatzailea: Universidad de Burgos