Ikerketa taldea
Oier Pedrera Diez
Ikastegia: Bilboko Hezkuntza Fakultatea
Saila: Matematika, Zientzia Esperimental eta Gizarte Zientzien Didaktika
Campusa: Bizkaia
Telefonoa: NA
Posta elektronikoa: oier.pedrera@ehu.eus
Hizkuntzak: EUS, ES, EN
Go Green! Project: Transdisciplinary Approaches to Teaching (2022-1-IT02-KA220-SCH-000087872)
Go Green! Project: Transdisciplinary Approaches to Teaching Environmental Sustainability at School
Factors influencing primary school children’s knowledge about fauna from
biltzarra
Improving students’ mental models of plant nutrition: insights from a design-based research
biltzarra
Designing and Evaluating the Quality of Teaching-Learning Sequences: A Case Study on Plant Nutrition
biltzarra
Hezkuntza eta kontserbazioa: biodibertsitate-alfabetatzearen egoera EAEn
biltzarra
La indagación basada en modelos en la formación del futuro profesorado
biltzarra
Evaluation of a model-based inquiry teaching/learning sequence on plant nutrition
biltzarra
Identification of native animals and willingness to protect them by primary school students
biltzarra
Evaluación de un programa de educación ambiental de un día con alumnado de secundaria en la Reserva de la Biosfera de Urdaibai (Bizkaia)
biltzarra
Revisión sistemática de la literatura acerca de las dificultades conceptuales de la nutrición vegetal (2004-2021)
biltzarra
Enseñanza y aprendizaje de la nutrición vegetal en Educación Secundaria: un estudio de Investigación Basada en el Diseño (IBD)
biltzarra
How do plants obtain energy? A phenomenographic and pictorial analysis of upper secondary students’ conceptions
biltzarra
"Plant Blindness" en estudiantes de secundaria: enfoque desde la perspectiva de la biodiversidad y la fisiología
biltzarra
Plant blindness among high school students: Approach from a biodiversity and physiological perspective
biltzarra
Eucalyptus globulus landaketaren eta bertako basoaren arteko landarediaren eta mesofauna edafikoaren konparaketa
biltzarra
Bigarren Hezkuntzako ikasleen Landareekiko Itsutasuna eta biodibertsitatearen kontzeptualizazioa
biltzarra
Conceptual Difficulties In Plant Nutrition: Epistemological Analysis Of The Topic And A Systematic Review Of Literature
biltzarra
Primary School Students’ Ability To Name Native And Exotic Animals Using Biome Photos: A Preliminary Study
biltzarra
Laguntzen al dute testuliburuek zientzia ulermen kontzeptual sakona garatzen? Landareen nutrizioa aztergai
biltzarra
Diseño y mejora iterativa de SEAs: explicitando las decisiones de diseño en torno a la nutrición vegetal
biltzarra
"Go Green" Erasmus +: un proyecto para el desarrollo de las competencias para la sostenibilidad en Secundaria
biltzarra