Argitalpenak

2024

aldizkarietako-artikuluak

A physics curriculum for the modern world

Aldizkaria: Nature Physics
Bolumena: 20 /
Zenbakia: 3
Liburuaren egileak: Jenaro Guisasola; Kristina Zuza
Argitaletxea: Springer Science and Business Media LLC
Argitalekua: Unset /
Orrialdeak: 342-344
ISSN: 1745-2473
DOI: 10.1038/s41567-023-02370-3

2024

aldizkarietako-artikuluak

Indagando sobre la velocidad del sonido en el aire

Aldizkaria: Alambique: Didáctica de las ciencias experimentales
Bolumena: 116 /
Zenbakia: 116
Liburuaren egileak: Erica Macho Stadler
Argitaletxea: GRAO
Argitalekua: Unset /
Orrialdeak: 1001-1001
ISSN: 1133-9837

2023

Imaz Zubiaur, Leire; Fernández Fernández, Idoia ; Orbe Mandaluniz, Susan; Madinabeitia Ezkurra, Alba (2023). Indarkeria matxistak: prebentzioa, detekzioa eta esku-hartzea. Euskal Administrazio Publikoko langileentzako prestakuntza plana. Azken Txostena.. UPV/EHU. Argitalpen Zerbitzua.
Ainhoa Alberro; Unai Ortega Lasuen; JOSE RAMON DIEZ LOPEZ 2023 Current knowledge and attitudes of students towards biotechnology: A long way to go IKASTORRATZA.e-journal on Didactics pp 1-25 https://doi.org/10.37261/30_alea/1
Peio Manterola Pavo; Irati Amunarriz Iruretagoiena; Aintzane Rodríguez Poza 2023 Los cuadernos escolares del Museo de la Educación de la UPV/EHU. Una fuente primaria para el estudio de la educación en el País Vasco durante el franquismo Cabás pp 75-98
Esmeralda Campos; Kristina Zuza; Jenaro Guisasola; Genaro Zavala 2023 Recognition and conversion of electric field representations: The case of electric field lines Physical Review Physics Education Research 19 (2) https://doi.org/10.1103/PhysRevPhysEducRes.19.020117
J.R. Díez López; Unai Ortega Lasuen; O. Barrutia Sarasua; R. Ladrera Fernández 2023 Inundaciones fluviales. El uso del video en el aula para trabajar la gestión del riesgo. Alambique. Didáctica de las ciencias experimentales pp 25-32
Úrsula Luna; Álex (eds.) Ibañez-Etxeberria (2023). XXIX Jornadas de Investigación en Psicodidáctica - Psikodidaktikako XXIX. Ikerkuntza-jardunaldiak . pp 1-212 . UPV/EHU Editorial Service.
Unai Ortega Lasuen; Oier Pedrera; Erin Telletxea; Oihana Barrutia; JOSE RAMON DIEZ LOPEZ 2023 Secondary Students’ Knowledge on Birds and Attitudes towards Conservation: Evaluation of an Environmental Education Program International Journal of Environmental Research and Public Health 20 ( 10) https://doi.org/10.3390/ijerph20105769
Iratxe Rubio Benito del Valle; Amelia (eds.) Benito del Valle Eskauriaza (2023). Fortalecimiento de la cultura nasa y aprendizaje comunitario en el resguardo de Tóez-Caloto. Pautas para profundizar en la competencia lingüística en nasa yuwe desde la ecología, la música, la historia y la comunicación . pp 1-94 . UPV/EHU Editorial Service.
Maialen Oiartzun Irastorza 2023 Irakasleen lanbiderako sarbidearen diagnostikoa (I) Hik Hasi: Euskal Heziketarako Aldizkaria pp 28-31
Judith S. Lederman; Selina Bartels; Juan Jimenez; Norman G. Lederman; Katherine Acosta; Karina Adbo; Valarie L. Akerson; Mariana A.Bologna Soares de Andrade; Lucy Avraamidou; Kerry Anne Barber; Estelle Blanquet; Saouma Boujaoude; Rosa Cardoso; Claire Dresslar Cesljarev; Pawat Chaipidech; Catherine Pozarski Connolly; David T. Crowther; Pabi Maya Das; Özgür Kivilcan Dogan; Ani Epitropova; Naruho Fukuda; Lichun Gai; Soraya Hamed; Cigdem Han-Tosunoglu; Gary M. Holliday; Xiao Huang; Rola Khishfe; Anna Koumara; Elianna Kraan; Jari Lavonen; Jessica Shuk Ching Leunga; Yanmei Li; Mila Rosa Librea-Carden; Cheng Liu; Shiang Yao Liu; Kendra McMahon; Marlene Morales; Patricia D. Morrell; Irene Neumann; Jisun Park; Mafor Penn; Eric Picholle; Katerine Plakitsi; Umesh Ramnarain; Zhelyazka Raykova; Arantza Rico; Fátima Rodríguez-marín; Aritz Ruiz-González; Carl Johan Rundgren; Richard Deanne Sagun; Suvi Salonen; Hui Shao; Niwat Srisawasdi; Aik Ling Tan; Radu Bogdan Toma; Tshering; Zeynep Ünsal; Clara Vidal Carulla; Jana Visnovska; Frauke Voitle; Yalcin Yalaki; Hye jin Yoo; Quianyun Zhu 2023 Completing the progression establishing an international baseline of primary, middle and secondary students’ views of scientific inquiry International Journal of Science Education 46 (7) pp 715-731 https://doi.org/10.1080/09500693.2023.2256458
Karmele Artetxe 2023 Euskal Hezkuntzan ahaztutako auzo-ikastoletako maistrak [=Las maestras de las escuelas de barriada olvidadas en la historia de la educación vasca] Jakin 254 (254) pp 67-89
Oihana Barrutia; Oier Pedrera; José Ramón Díez López 2023 Euskal haur eta gazteen biodibertsitate-alfabetatzea: kezka iturri bat EKAIA EHUko Zientzia eta Teknologia aldizkaria pp 239-255 https://doi.org/10.1387/ekaia.24008
O. Pedrera; O. Barrutia; J. R. Díez (2023). Laguntzen al dute testuliburuek zientzia ulermen kontzeptual sakona garatzen? Landareen nutrizioa aztergai Ikergazte 2023: Nazioarteko Ikerketa Euskaraz. pp 219-226
Maialen Oiartzun Irastorza 2023 Irakasleen lanbiderako sarbidearen diagnostikoa (II) HikHasi pp 28-31
Ane Portillo Blanco; JOsé Gutierrez Berraondo; Lorenzo Trombetti; Kristina Zuza; Spiros Sirmakessis; Alessio Moriconi; Edurne Iturbe Zabalo; Linda Barelli; Stefano Pasqua 2023 Innovative teaching methods in engineering education: the STEAM-Active project 2023 32nd Annual Conference of the European Association for Education in Electrical and Information Engineering (EAEEIE)
Saioa Bilbao; Amaia Eiguren; Karmele Artetxe (2023). Gizarte Hezkuntza graduko bigarren moduluko ikasle eta irakasle taldearen ebaluazioen azterketa: egungo kezkak eta aurrera begirako erronkak In AAVV (Eds), Estructura modular, metodologías activas y compromiso social en innovación educativa universitaria. La experiencia de la Facultad de Educación de Bilbao, UPV/EHU (2011-2021). pp 15-26 . Octaedro.
O. Barrutia; O. Pedrera; U. Ortega-Lasuen; J. R. Díez (2023). Primary school students’ ability to name native and exotic animals using biome photos: a preliminary study INTED 2023: 17th Annual International Technology, Education and Development Conference Proceedings. pp 4380-4385
Maria Garcia-Alvarez; Itziar Rekalde-Rodríguez; Pilar Gil-Molina (2023). No Transition Without Transformation: Educating Sustainability In Leal Filho, W., Denis, M.A.P., Moggi, S., Price, E., Hope, A. (Eds), SDGs in the European Region. pp 1-35 . Springer International Publishing.
Naiara Berasategi Sancho; Idoia Legorburu Fernnadez; Israel Alonso Saez; Nahia Idoiaga Mondragon 2023 Children’s perceptions of safety in their school path: the case of the Basque Country Children's Geographies https://doi.org/10.1080/14733285.2023.2292574
Jenaro Guisasola; Kristina Zuza; Paulo Sarriugarte; Jaume Ametller Guisasola (2023). Research-Based Teaching-Learning Sequences in Physics Education: A Rising Line of Research In Mehmet Fatih Taşar and Paula R. L. Heron (Eds), The International Handbook of Physics Education Research: Special Topics. pp 0-26 . AIP Publishing LLC.
José Ramón Díez; Oier Pedrera; Oihana Barrutia 2023 Biodibertsitaterako Hezkuntza: premia handiko ataza Biogaia pp 11-12
Imaz Zubiaur, Leire; Madinabeitia Ezkurra, Alba; Orbe Mandaluniz, Susan; Fernandez Fernandez, Idoia Begoña (2023). Abusos sexuales contra la infancia y la adolescencia. Plan de formación de los y las trabajadoras de la Aministración Pública Vasca. Informe Final. Servicio Editorial de la UPV/EHU. .
Gorka Roman Etxebarria; Naiara Berasategi Sancho; Nahia Idoiaga-Mondragon; Idoia Legorburu Fernandez 2023 Migrant Perceptions of Their Social Inclusion, Social Networks, and Satisfaction with Life in Northern Spain Societies 14 (1) https://doi.org/10.3390/soc14010003
Ortiz, Eduardo; González. José A.; Saiz, José Miguel; Naya Garmendia, Luis Maria; Dávila Balsera, Paulí (2023). Nuevas miradas sobre el patrimonio histórico-educativo. Audiencias, narrativas y objetos educativos. Centro de Recursos, Interpretación y Estudios de la Escuela.
Olatz Zinkunegi-Goitia; Itziar Rekalde-Rodríguez; Alberto Díaz de Junguitu Gonzalez de Durana 2023 Enplegagarritasunerako zehar-konpetentziak Ocean i³ proiektuan Uztaro: giza eta gizarte-zientzien aldizkaria pp 5-35 https://doi.org/10.26876/uztaro.125.2023.1
José Ramón Díaz López; Unai Ortega Lasuen; Oihana Barrutia Sarasua; Rubén Ladrera Fernández 2023 Inundaciones fluviales: el uso del vídeo en el aula para trabajar la gestión del riesgo Alambique: Didáctica de las ciencias experimentales pp 25-32
Daniel Zuazagoitia; Leire Ruiz de Azua; Josu Sanz; Silvia Espana-Diez; Montse Lopez-Puente; Aritz Ruiz-González 2023 A Didactic Proposal on Ramps in Early Childhood Education: the Importance of Teacher Intervention in the Development of Scientific Skills and Constructions Ensenanza De Las Ciencias 41 (3) pp 11-31 https://doi.org/10.5565/rev/ensciencias.5676
Imaz Zubiaur, Leire; Fernandez Fernandez, Idoia Begoña; Madinabeitia Ezkurra, Alba; Orbe Mandaluniz, Susan (2023). Haur eta nerabeen aurkako sexu-abusuak. Euskal Administrazio Publikoko langileentzako prestakuntza plana. Azken Txostena. UPV/EHU. Argitalpen Zerbitzua.