Argitalpenak

2025

aldizkarietako-artikuluak

¿Cómo podemos protegernos del sol de forma saludable?

Aldizkaria: Alambique: Didáctica de las ciencias experimentales
Zenbakia: 119
Liburuaren egileak: Ane Portillo Blanco; Kristina Zuza Elosegi; Jenaro Guisasola Aranzábal
Argitalekua: Unset /
Orrialdeak: 48-55
ISSN: 1133-9837

2025

liburuetako-atalak

Participación infantil y adolescente en órganos de decisión. Experiencias y orientaciones sobre los consejos de la infancia y adolescencia – Haur eta nerabeen parte-hartzea erabaki organoetan. Haurren eta nerabeen kontseiluen esperientziak eta aholkuak

Liburuaren egileak: María Álvarez-Rementería Álvarez; Amaia de la Fuente Gaztañaga; Naiara Berasategi Sancho; Maitane Picaza Gorrochategui; Itziar Kerexeta Brazal; Idoia Legorburu Fernández; Nahia Idoiaga Mondragón; Inge Axpe Sáez; Maitane Belasko Txertudi
Argitaletxea: UPV/EHU Editorial Service
Argitalekua: Spain /
Orrialdeak: 1-118
ISBN: 978-84-9082-968-4

2024

Amunarriz Iruretagoiena, Irati; Davila Balsera, Paulino; Naya Garmendia, Luis Maria (2024). Memories of Students and Yearbooks: the Religious Schools in Spain Twentieth Century In Juri Meda, Lucia Paciaroni and Roberto Sani (Eds), The School and Its Many Pasts. pp 683-692 . EUM edizioni università di macerata.
Álvaro Suárez; Arturo C. Marti; Kristina Zuza; Jenaro Guisasola 2024 Learning difficulties among students when applying Ampére-Maxwell’s law and its implications for teaching Physical Review Physics Education Research 20 (1) https://doi.org/10.1103/PhysRevPhysEducRes.20.010143
Jesús Deibe Fernández Simo; Joana Miguelena Torrado; María Victoria Carrera Fernández; Nazaret Blanco Pardo 2024 Dimensiones socioeducativas específicas del alumnado universitario con medida administrativa de protección Revista de educación pp 227-250
O. Barrutia; O. Pedrera; U. Ortega-Lasuen; J. R. Díez 2024 What animals live there? Exploring the factors influencing primary school children’s awareness of native and exotic fauna Journal of Biological Education https://doi.org/10.1080/00219266.2024.2386270

2023

Karmele Artetxe 2023 Euskal Hezkuntzan ahaztutako auzo-ikastoletako maistrak [=Las maestras de las escuelas de barriada olvidadas en la historia de la educación vasca] Jakin 254 (254) pp 67-89
Hilario Murua Cartón; Paulí Dávila Balsera 2023 The Institutional Role in Vocational Training in The Basque Country: Something More Than Just Temporary Support Historia y Memoria de la Educacion 18 pp 381-412 https://doi.org/10.5944/hme.18.2023.34518
O. Pedrera; O. Barrutia; J. R. Díez (2023). Laguntzen al dute testuliburuek zientzia ulermen kontzeptual sakona garatzen? Landareen nutrizioa aztergai Ikergazte 2023: Nazioarteko Ikerketa Euskaraz. pp 219-226
Oihana Barrutia; Oier Pedrera; José Ramón Díez López 2023 Euskal haur eta gazteen biodibertsitate-alfabetatzea: kezka iturri bat EKAIA EHUko Zientzia eta Teknologia aldizkaria pp 239-255 https://doi.org/10.1387/ekaia.24008
Maialen Oiartzun Irastorza 2023 Irakasleen lanbiderako sarbidearen diagnostikoa (II) HikHasi pp 28-31
Ane Portillo Blanco; JOsé Gutierrez Berraondo; Lorenzo Trombetti; Kristina Zuza; Spiros Sirmakessis; Alessio Moriconi; Edurne Iturbe Zabalo; Linda Barelli; Stefano Pasqua 2023 Innovative teaching methods in engineering education: the STEAM-Active project 2023 32nd Annual Conference of the European Association for Education in Electrical and Information Engineering (EAEEIE)
Saioa Bilbao; Amaia Eiguren; Karmele Artetxe (2023). Gizarte Hezkuntza graduko bigarren moduluko ikasle eta irakasle taldearen ebaluazioen azterketa: egungo kezkak eta aurrera begirako erronkak In AAVV (Eds), Estructura modular, metodologías activas y compromiso social en innovación educativa universitaria. La experiencia de la Facultad de Educación de Bilbao, UPV/EHU (2011-2021). pp 15-26 . Octaedro.
Irati Amunarriz Iruretagoiena; Aintzane Rodríguez Poza; Peio Manterola Pavo 2023 Desgaitasuna eskubideen ikuspegitik: adimen-desgaitasuna duten pertsonen eskubideak eta bizi-kalitatea Gipuzkoan Tantak: Euskal Herriko Unibertsitateko hezkuntza aldizkaria 35 (2) pp 89-124
O. Barrutia; O. Pedrera; U. Ortega-Lasuen; J. R. Díez (2023). Primary school students’ ability to name native and exotic animals using biome photos: a preliminary study INTED 2023: 17th Annual International Technology, Education and Development Conference Proceedings. pp 4380-4385
Maria Garcia-Alvarez; Itziar Rekalde-Rodríguez; Pilar Gil-Molina (2023). No Transition Without Transformation: Educating Sustainability In Leal Filho, W., Denis, M.A.P., Moggi, S., Price, E., Hope, A. (Eds), SDGs in the European Region. pp 1-35 . Springer International Publishing.
Naiara Berasategi Sancho; Idoia Legorburu Fernnadez; Israel Alonso Saez; Nahia Idoiaga Mondragon 2023 Children’s perceptions of safety in their school path: the case of the Basque Country Children's Geographies https://doi.org/10.1080/14733285.2023.2292574
Pedro Aramendi Jáuregui; Esther Cruz Iglesias; Jon Altuna Urdin; Jon Mikel Luzarraga Martín 2023 Sensibilización docente y atención a la diversidad en la Formación Profesional Básica Siglo Cero https://doi.org/10.14201/scero202354128592
José Ramón Díez; Oier Pedrera; Oihana Barrutia 2023 Biodibertsitaterako Hezkuntza: premia handiko ataza Biogaia pp 11-12
Jenaro Guisasola; Kristina Zuza; Paulo Sarriugarte; Jaume Ametller Guisasola (2023). Research-Based Teaching-Learning Sequences in Physics Education: A Rising Line of Research In Mehmet Fatih Taşar and Paula R. L. Heron (Eds), The International Handbook of Physics Education Research: Special Topics. pp 0-26 . AIP Publishing LLC.
Imaz Zubiaur, Leire; Madinabeitia Ezkurra, Alba; Orbe Mandaluniz, Susan; Fernandez Fernandez, Idoia Begoña (2023). Abusos sexuales contra la infancia y la adolescencia. Plan de formación de los y las trabajadoras de la Aministración Pública Vasca. Informe Final. Servicio Editorial de la UPV/EHU. .
Gorka Roman Etxebarria; Naiara Berasategi Sancho; Nahia Idoiaga-Mondragon; Idoia Legorburu Fernandez 2023 Migrant Perceptions of Their Social Inclusion, Social Networks, and Satisfaction with Life in Northern Spain Societies 14 (1) https://doi.org/10.3390/soc14010003
Olatz Zinkunegi-Goitia; Itziar Rekalde-Rodríguez; Alberto Díaz de Junguitu Gonzalez de Durana 2023 Enplegagarritasunerako zehar-konpetentziak Ocean i³ proiektuan Uztaro: giza eta gizarte-zientzien aldizkaria pp 5-35 https://doi.org/10.26876/uztaro.125.2023.1
Pello Aramendi Jauregi; Esther Cruz Iglesias; Jon Altuna Urdin; Jon Mikel Luzarraga Martín 2023 Sensibilización docente y atención a la diversidad en la Formación Profesional Básica: Cooperar para incluir Siglo Cero: Revista Española sobre Discapacidad Intelectual 54 (1) pp 25-42 https://doi.org/10.14201/SCERO202354128592
Ortiz, Eduardo; González. José A.; Saiz, José Miguel; Naya Garmendia, Luis Maria; Dávila Balsera, Paulí (2023). Nuevas miradas sobre el patrimonio histórico-educativo. Audiencias, narrativas y objetos educativos. Centro de Recursos, Interpretación y Estudios de la Escuela.
Daniel Zuazagoitia; Leire Ruiz de Azua; Josu Sanz; Silvia Espana-Diez; Montse Lopez-Puente; Aritz Ruiz-González 2023 A Didactic Proposal on Ramps in Early Childhood Education: the Importance of Teacher Intervention in the Development of Scientific Skills and Constructions Ensenanza De Las Ciencias 41 (3) pp 11-31 https://doi.org/10.5565/rev/ensciencias.5676
José Ramón Díaz López; Unai Ortega Lasuen; Oihana Barrutia Sarasua; Rubén Ladrera Fernández 2023 Inundaciones fluviales: el uso del vídeo en el aula para trabajar la gestión del riesgo Alambique: Didáctica de las ciencias experimentales pp 25-32
Imaz Zubiaur, Leire; Fernandez Fernandez, Idoia Begoña; Madinabeitia Ezkurra, Alba; Orbe Mandaluniz, Susan (2023). Haur eta nerabeen aurkako sexu-abusuak. Euskal Administrazio Publikoko langileentzako prestakuntza plana. Azken Txostena. UPV/EHU. Argitalpen Zerbitzua.
Naiara Ozamiz-Etxebarria; Idoia Legorburu Fernnadez; Darren M. Lipnicki; Nahia Idoiaga Mondragon; Javier Santabárbara 2023 Prevalence of Burnout among Teachers during the COVID-19 Pandemic: A Meta-Analysis International Journal of Environmental Research and Public Health 20 (6) https://doi.org/10.3390/ijerph20064866