Publicaciones

2024

aldizkarietako-artikuluak

A physics curriculum for the modern world

Aldizkaria: Nature Physics
Bolumena: 20 /
Zenbakia: 3
Liburuaren egileak: Jenaro Guisasola; Kristina Zuza
Argitaletxea: Springer Science and Business Media LLC
Argitalekua: Unset /
Orrialdeak: 342-344
ISSN: 1745-2473
DOI: 10.1038/s41567-023-02370-3

2024

aldizkarietako-artikuluak

Indagando sobre la velocidad del sonido en el aire

Aldizkaria: Alambique: Didáctica de las ciencias experimentales
Bolumena: 116 /
Zenbakia: 116
Liburuaren egileak: Erica Macho Stadler
Argitaletxea: GRAO
Argitalekua: Unset /
Orrialdeak: 1001-1001
ISSN: 1133-9837

2019

Xabier Garikano; Mikel Garmendia; Angel P. Manso; Eneko Solaberrieta 2019 Strategic knowledge-based approach for CAD modelling learning International Journal of Technology and Design Education 29 (4) pp 947-959 https://doi.org/10.1007/s10798-018-9472-1
Fernandez Fernandez, Idoia (2019). Marco de desarrollo académico. Un mapa de la buena docencia universitaria basado en la investigacion In Paricio Royo, Javier; Fernandez-March, Amparo; Fernandez-Fernandez, Idoia (Eds), Marco de desarrollo academico. Un mapa de la buena docencia universitaria basado en la investigacion . pp 1-42 . REDU. https://red-u.org/archivos/Marco_REDU-2019.pdf.
Pauli Davila; Luis M. Naya; Joana Miguelena 2019 On May '68 in Spain: student youth and the autonomous universities History Of Education & Childrens Literature 14 (2) pp 135-155
Goretti Orbea Aizpitarte; Esther Cruz Iglesias; Itziar Rekalde Rodríguez 2019 ¿Cómo puede el portafolios del alumnado ayudar a mejorar las prácticas docentes? Ridu 13 (1 (Enero-Junio)) pp 17-37
Maddi Altuna; Eugènia Martí; Francesc Sabater; JOSE RAMON DIEZ LOPEZ; Joan Lluís Riera; Félix Izco; Arturo Elosegi 2019 Incorporating In-Stream Nutrient Uptake into River Management: Gipuzkoa Rivers (Basque Country, North Spain) as a Case Study Sustainability 11 (9) https://doi.org/10.3390/su11092692
Eneko Solaberrieta; Mikel Garmendia Mujika; Xabier Amezua (2019). I.1. Aprendizaje de nuevas tendencias CAD mediante técnicas cooperativas In Félix Sanz Adán,Jacinto Santamaría Peña (Eds), La Transformación Digital en la Ingeniería Gráfica: Experiencias metodológicas para una enseñanza/aprendizaje innovadora de la Ingeniería Gráfica. pp 15-27
Ainhoa Gana-Danobeitia; Asier Huegun-Burgos; Itziar Rekalde-Rodriguez 2019 Clowns as an social and educative tool for community Intervention Prospectiva pp 159-186 https://doi.org/10.25100/prts.v0i27.6733
E. Campos; G. Zavala; K. Zuza; J. Guisasola 2019 Students’ conversion from electric field line diagrams to other representations Physics Education Research Conference Proceedings pp 81-86 https://doi.org/10.1119/perc.2019.pr.Campos
Miren Gurutze Ezkurdia Arteaga 2019 Euskaldun izatetik elebidun izatera: Euskalduntzearen ardura Hermes: pentsamendu eta historia aldizkaria = revista de pensamiento e historia pp 24-40
Goretti Orbea-Aizpitarte; Esther Cruz-Iglesias; Itziar Rekalde-Rodriguez 2019 How can the Student Portfolio Help Improve Teaching Practices? Revista Digital De Investigacion En Docencia Universitaria-Ridu 13 (1) pp 17-37 https://doi.org/10.19083/ridu.2019.769
Claudia Pichón; Oihana Barrutia Sarasua; Aritz Ruiz González; Unai Ortega Lasuen; Joserra Díez López 2019 Uholde-arriskua hezkuntza: Batxilergoko ikasleen ezagutza eta pertzeptzioak eta ikasgelarako proposamen didaktikoa. Ikastorratza pp 132-168 https://doi.org/10.37261/23_alea/6
Daniel Zuazagoitia; Lourdes Aragón Núñez; Aritz Ruiz González; Marcia Eugenio; Fátima Rodríguez Marín 2019 El desarrollo de la competencia científica del profesorado en formación inicial en el contexto de los huertos ecodidácticos: diseño de una secuencia didáctica en torno al suelo y la ciencia ciudadana Boletín ENCIC: Revista del Grupo de Investigación HUM-974 3 (2) pp 138-141
Ainhoa Gana Danobeitia; Asier Huegun Burgos; Maria Iciar Recalde Rodriguez 2019 Los Payasos Como Herramienta Socioeducativa Para La Intervencion Comunitaria Prospectiva 27 (1) pp 159-186
Jenaro Guisasola Aranzábal; Kristina Zuza Elosegi; Mikel Sagastibeltza 2019 Una propuesta de diseño y evaluación de secuencias de enseñanza-aprendizaje en Física: el caso de las leyes de Newton Revista de enseñanza de la física 31 (2 (Julio - Diciembre)) pp 57-69 https://doi.org/10.55767/2451.6007.v31.n2.26948
Paulino Davila Balsera; Luis Maria Naya Garmendia 2019 A Project About A Museum Of Education In The Basque Country Solska Kronika 2019 (3) pp 463-472
Itziar Rekalde Rodríguez; Esther Cruz Iglesias; María Virginia Pérez-Sostoa Gaztelu-Urrutia 2019 Las actividades interdisciplinares de módulo a debate: La experiencia del Grado de Pedagogía de la UPV/EHU Revista D'innovacio Docent Universitaria: RIDU 11 (11) pp 27-45
(2019). Aurreztizko ideiak eta Ingurumen Hezkuntza.
Alessandro Balestrieri; Emiliano Mori; Mattia Menchetti; Aritz Ruiz-González; Pietro Milanesi 2019 Far from the madding crowd: Tolerance toward human disturbance shapes distribution and connectivity patterns of closely related Martes spp. Population Ecology 61 (3) pp 289-299 https://doi.org/10.1002/1438-390X.12001
Israel Alonso Sáez; Aitor Garagarza Cambra; Karmele Artetxe Sánchez; Nekane Beloki 2019 Bases para un modelo de guía para la transformación de las identidades docentes universitarias Boletin Redipe 8 (8) pp 68-82 https://doi.org/10.36260/rbr.v8i8.801

2018

Paulí Dávila Balsera; Luis María Naya Garmendia (2018). El largo mayo del 68 vasco: de la Universidad Autónoma de Bilbao al Zorroaga de San Sebastián In Andrés Payà Rico,José Luis Hernández Huerta,Antonella Cagnolati,Sara González Gómez,Sergio Valero Gómez (Eds), Globalizing the student rebellion in the long '68. pp 145-152
Madinabeitia Ezkurra, Alba; Larrinaga Renteria, Ane Miren; Martinez Palacios, Jone; Amezaga Albizu, Josu; Mikel Saratxo Moro; Odriozola Irizar, Onintza (2018). La aportación del sistema universitario a la transformación de la sociedad vasca.. Servicio Editorial UPV-EHUko Argitalpen Zerbitzua.
2018 Evaluation of two models of teaching as oriented research as a toll to overcome alternative ideas about seasons. Conference Paper. EDULEARN 2017 Proceedings. (Pp. 720-724; 4 pages). https://doi.org/10.21125/edulearn.2017.1160
María Teresa Vizcarra Morales; Itziar Rekalde Rodríguez; Ana María Macazaga López 2018 La percepción del conflicto escolar en tres comunidades de aprendizaje Magis: Revista Internacional De Investigacion En Educacion 10 (21) pp 95-108
Arantza Rico Martínez; Leire Izagirre Carcedo; Aritz Ruiz González; Carlos García Llorente (2018). Implementación piloto del proyecto e-Bug en el País Vasco: un recurso educativo sobre microbiología e higiene para Educación Primaria. In Cristina Martínez,Susana García Barros (Eds), Actas del 28 Encuentros de Didáctica de las Ciencias Experimentales. pp 85-90 . Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións..
Murua, Hilario, Garmendia, Joxe; Zabaleta, Iñaki (2018). Euskaldunizacion Y Renovacion Pedagogica Del Magisterio Vasco, 1975-2000 Euskaldunización y renovación pedagógica del magisterio vasco, 1975-2000.
Joana Miguelena Torrado; Paulino Davila Balsera; Luis Maria Naya Garmendia (2018). Éxito universitario en el País Vasco: el programa Arrakasta In nmaculada González Pérez y Antonio Fco. Canales Serrano, (coor.) (Eds), XVI Congreso Nacional de Educación Comparada. Educación e inclusión: aportes y perspectivas de la Educación Comparada para la equidad. pp 433-442 . Servicio de Publicaciones, Universidad de La Laguna.
Madinabeitia Ezkurra, Alba; Larrinaga Renteria, Ane Miren; Martinez Palacios, Jone; Amezaga Albizu, Josu; Mikel Saratxo Moro; Odriozola Irizar, Onintza (2018). Unibertsitate sistemak euskal gizartearen eraldaketari egindako ekarpena. Servicio Editorial UPV/EHU- EHUko Argitalpen Zerbitzua.
2018 Landareak. Aurrean ditugun arren ez ditugu ikusten Argia