Argitalpenak

2024

aldizkarietako-artikuluak

Indagando sobre la velocidad del sonido en el aire

Aldizkaria: Alambique: Didáctica de las ciencias experimentales
Bolumena: 116 /
Zenbakia: 116
Liburuaren egileak: Erica Macho Stadler
Argitaletxea: GRAO
Argitalekua: Unset /
Orrialdeak: 1001-1001
ISSN: 1133-9837

2024

aldizkarietako-artikuluak

A physics curriculum for the modern world

Aldizkaria: Nature Physics
Bolumena: 20 /
Zenbakia: 3
Liburuaren egileak: Jenaro Guisasola; Kristina Zuza
Argitaletxea: Springer Science and Business Media LLC
Argitalekua: Unset /
Orrialdeak: 342-344
ISSN: 1745-2473
DOI: 10.1038/s41567-023-02370-3

2020

Catherine Hayes; Vicky Young; Carla Brown; Pia Touboul Lundgren; Dimitra Gennimata; Jette Holt; Egbert Weisheit; Arantza Rico; Carlos García; Paola de Castro; Cliodna A.M. McNulty 2020 International promotion of e-Bug, an infection prevention and control educational intervention: survey of partners across 14 countries JAC-Antimicrobial Resistance 2 ( 1) https://doi.org/10.1093/jacamr/dlaa003
MC C. Cardenas Fernandez; D. Perez Surribas; R. Perez Garay; J. Jimenez Jimenez; A. Gella Concustell; E. Zapico Muniz; E. Cruz Iglesias; M. Fernandez Garcia; S. Hermoso Duran; G. Marcaida Benito; C. Valldecabres Ortiz 2020 Vertical cutoff methods in serum protein electrophoresis for the measurement of monoclonal protein concentrations: Which is best? Clinica Chimica Acta 510 pp 573-580 https://doi.org/10.1016/j.cca.2020.07.051
Karmele Artetxe Sanchez; María Begoña Ordeñana (2020). Proyectos y servicios de la cooperativa Agintari: Pasado y presente de una entidad pionera en la intervención socioeducativa en Bizkaia. pp 87-109 . Octaedro.
Rubén Ladrera; Beatriz Robredo; Unai Ortega‐lasuen; José Ramón Díez; Aritz Ruiz‐gonzález 2020 Unprepared to deal with invasion: Pre‐service teachers’ perception, knowledge and attitudes toward invasive species Sustainability (Switzerland) 12 (24) pp 1-17 https://doi.org/10.3390/su122410543
Hilario (koor.) Murua Cartón; Jon Altuna Urdin; Paulí Dávila Balsera; Ana Eizagirre Sagardia; Iñaki Zabaleta Imaz (2020). Lanbide Heziketako euskal ereduaren bilakaera . pp 1-270 . UPV/EHU Editorial Service.
(2020). Carl Rogers: pedagogía antiautoritarioaCarl Rogers: anti-authoritarian pedagogy In Jon Altuna eta Mikel Gartziarena (Eds), Erreferentziazko hainbat pedagogoren lan eta oinarri teorikoak. . Grupo Delta.
Arantza Rico; Aritz Ruiz González; Jenaro Guisasola (2020). Designing a teaching-learning sequence about sound for pre-service primary teachers Electronic Proceedings of the ESERA 2019 Conference. The beauty and pleasure of understanding: engaging with contemporary challenges through science education. . pp 631-639 . ALMA MATER STUDIORUM – University of Bologna.
Itziar Rekalde Rodríguez; Aitor Mendia Urrutia 2020 Una formación participativa para el profesorado novel. El caso de la UPV/EHU Revista De Investigacion En Educacion 18 (2) pp 118-134
Luis María Naya Garmendia; Joana Miguelena Torrado; Joxe Garmendia Larrañaga; Paulí Dávila Balsera 2020 IkasLagun Posta. Una iniciativa de refuerzo académico en los recursos residenciales de Gipuzkoa tras el COVID 19 Sociedad E Infancias 4 (4) pp 187-190
Idoia Fernández Fernández; Alba Madinabeitia Ezkurra 2020 La transformación docente de la universidad a 20 años de Bolonia: Balance y claves para un futuro por definir Profesorado: Revista De Curriculum Y Formacion Del Profesorado 24 (2) pp 28-52
Murua, Hilario (2020). EAE-Ko Lanbide Heziketako Ikastetxe Integratuen Historia Eta Bilakaera: Eskola-Uztetik Kalitatera Lanbide Heziketako euskal ereduaren bilakaera .
A. Leniz; K. Zuza; P. Sarriugarte; J. Guisasola 2020 University students' explanations for electric current in transitory situations European Journal of Physics 41 (1) pp 0-15702 https://doi.org/10.1088/1361-6404/ab4a1f
2020 Avanzando hacia la transición energética en la Facultad de Educación de BILBAO (UPV/EHU)
Zabaleta Imaz, Iñaki; Eizagirre Sagardia, Ana Isabel (2020). Lanbide Heziketako euskal planak: LH-ren horizonte estrategikoa Euskal Herrian In Murua Carton, Hilario (coord.) (Eds), Lanbide Heziketako euskal ereduaren bilakaera. pp 43-70 . Servicio editorial UPV/EHU.
(2020). Carl Rogers: pedagogia antiautoritarioa In Jon Altuna eta Mikel Gartziarena (Eds), Erreferentziazko hainbat pedagogoren lan eta oinarri teorikoak. pp 53-68 . Grupo Delta.
Erica Macho Stadler; Maria Jesus Elejalde Garcia 2020 Measuring the Acoustic Response of Classrooms with a Smartphone Physics Teacher 58 (8) pp 585-588 https://doi.org/10.1119/10.0002383
Ibaibarriaga Revuelta, Nagore; Recalde Rodriguez, Maria Iciar (2020). La regulación de la formación dual en los paises de la Unión Europea In Red de Investigación e Innovación Educativa (Eds), Conference Proeedings EDUNOVATIC 2020. pp 99-100 . REDINE.

2019

Paulí Dávila Balsera; Luis María Naya Garmendia (2019). De las políticas de protección a los derechos de la infancia: un recorrido internacional In Xosé Manuel Cid Fernández,María Victoria Carrera Fernández (Eds), XX Coloquio de Historia de la Educación. Identidades, Internacionalismo, Pacifismo y Educación (S. XIX y XX). pp 607-610
Pilar Gil Molina 2019 La primera experiencia de practicum: un estudio exploratorio con alumnado y profesorado-tutor del Grado de Educación Infantil Contextos Educativos: Revista De Educacion pp 31-47
Maria Teresa Gomez Sagasti; Oihana Barrutia Sarasua 2019 Fitoerremediazioa lurzoru kutsatuen kudeaketa iraunkorrerako estrategia gisa Ekaia 35 pp 197-212
Javier Paricio Royo; Amparo Fernández-March; Idoia Fernández-Fernández (2019). Cartografía de la buena docencia universitaria: un marco para el desarrollo del profesorado basado en la investigación. Narcea.
Genaro Guisasola Aranzabal; Kristina Zuza Elosegi 2019 Addressing undergraduate students’ difficulty in learning the GeneralizedWork-Energy Principle in introductory Mechanic Journal of Physics: Conference Series 1287 (1287) pp 12024-12034 https://doi.org/10.1088/1742-6596/1287/1/012024
Karmel Artetxe Sanchez; Israel Alonso (2019). Caminando hacia la inclusión desde el tiempo libre educativo In Karmele Artetxe, Israel Alonso (Eds), La Educación en el Tiempo Libre. La inclusión en el centro. pp 25-33 . Octaedro.
Paulí Dávila Balsera; Luis María Naya Garmendia (2019). Las aportaciones pedagógicas de La Salle: una mirada desde la Historia de la Educación In Javier Burrieza Sánchez (Eds), Los trabajos y los días de San Juan Bautista de La Salle. pp 235-292 . Dykinson.
Maria Jose Uranga Iturrioz; Esther Cruz Iglesias; Ana Isabel Eizagirre Sagardia; Pilar Gil Molina; Daniel Losada Iglesias; María Pilar Ruiz de Gauna (2019). UPV/EHUren Zeharkako Gaitasunen Katalogoa. Vicerrectorado de Estudiantes de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea.
Maria Teresa Gomez Sagasti; Lur Epelde Sierra; Oihana Barrutia Sarasua 2019 Fitorremediazioa lurzoru kutsatuen kudeaketa iraunkorrerako estrategia gisa Ekaia: Euskal Herriko Unibertsitateko zientzi eta teknologi aldizkaria 2 (35) pp 197-212 https://doi.org/10.1387/ekaia.19633
Idoia Fernández Fernández; Pilar Ruiz de Gauna Bahillo; Aintzane Cabo (2019). El punto de partida: una forma académica de entender la docencia In Javier Paricio Royo, Amparo Fernández-March & Idoia Fernández-Fernández (Eds), Cartografía de la buena docencia universitaria. Un marco para el desarrollo del profesorado basado en la investigación . pp 217-258 . Narcea.
Genaro Guisasola Aranzabal; Kristina Zuza Elosegi 2019 Different approaches to research and innovation in physics education at college and university Journal of Physics: Conference Series 1286 (1286) pp 12060-12072 https://doi.org/10.1088/1742-6596/1286/1/012060
Joxe Garmendia Larranaga; Inaki Zabaleta Imaz; Hilario Murua Carton 2019 Basque-language literacy in rural schools in the Basque Country (1900-1939) Historia Y Memoria De La Educacion pp 521-562 https://doi.org/10.5944/hme.9.2019.23015